Glad babian!

Jag borde ha sovit för längesen, men icke. Vet inte vad för energie jag lever på just nu för sömn är något jag har haft brist på sen långt tillbaka. Jag tror jag lever på något slags lyckorus helt enkelt! Har inte kännt mig såhär fri och glad på många månader! De är inget speciellt som har hänt eller nått som blivit annorlunda, jag mår bara bra helt enkelt :-) Känner mig så himla positiv, stark och full av energie! 

Idag har jag iallafall tagit hand om mitt hår som länge behövt en ny tändning! Drog förbi Coop på vägen hem från jobbet och köpte hårfärg så efter stallet har kvällen gått åt skönhetsbehandling! Färgat håret, ögonbrynen och fixat naglarna. Medans jag fixade nagalarna så hade jag och mamma lite mys. Vi drack glögg och prata om allt mellan himmel och jord. Alltid lika skönt att tillbringa lite tid med mamsen och lyssna på hennes kloka råd :-) Sen blev de färgning! Tror de blev bra, men de får vi väl se imorgon när jag vaknar upp och håret har torkat helt. Kanske ser ut som en bambian med svarta ögonbryn och sönderblonderat hår?! Hoppas inte! Hoppas på en gyllenblond och fräsch look :-)

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0