Ge mig en latte!

De är fredag mina vänner, denna dag man längtar efter heeeela veckan. Iaf jag :-)

Trotts mina fem larm jag ställt imorse så lyckades jag inte ta mig upp imorse! Det var alldeles för skönt att ligga kvar och sussa vidare. Så nu blir de återigen en sen fredag på jobbet, suck! Men jag måste smita i någerlunda tid i vilket fall för idag ska jag och hälsa på mina fina, fina dagis barn och Gunilla såklart! Det var alldeles för längesen jag var och hälsa på dom nu, hoppas dom kommer ihåg mig. Men de tror jag nog. Sist jag var där blev dom helt exstas fast dom inte sätt mig på två månader :-)
mot kvällen blir de nog en ridtur med Kim och Sari! Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, kanske en film och bara ta de lugnt skulle sitta fint. Ska släppa ut hästarna och rida imorgon bitti, så bakfull är inget alternativ ;-) sen nalkas de bröllop imorgon för min faster ska gifta sig. Har inte ens kommit på vad jag ska ha på mig, lite panik! Får riva lite i min garderob ikväll så kanske ja hittar nått!


Imorse när jag åkte till jobbet så fick jag en helt sjuk längtan efter en latte! Mmmmmm, vad jag vill ha de i min mun. Hur kan man få sånna knäppar ibland, att man är sugen på nått och bara MÅSTE ha de? Jag dock inte fått tag på min latte än. Men snart är de lunch och då kanske de blir en sväng till macken för en latte, och kanske en bulle ;-)

Ha en super fredag & ta de lugnt med levern i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0