En helt vanlig fredagsmorgon, eller inte..

Morgonen startade hyfsat bra. Gick och la mig klockan 9 igår för att ja INTE skulle försova mig. Klockan ringde fem och ja kände mig ganska pigg. Men skulle inte hämta Mats förens tjugo i sex så ja drog mig lite... Vaknar av att Mats smsar och undrar vart jag är. I panik springer jag upp och kastar på mig kläderna! Åker som en dåre hem till pappa där jag ska hämta Mats, men han hade redan gått ner på stan för att hämta Christers bil. Så då skulle ja åka direkt upp till jobbet istället och starta upp. Men dit kom jag aldrig.. Poff sa de och jag låg i diket, med en bil som inte ens är min bil utan Mats! Av ren tur och inte skicklighet så landa ja bra, mellan bergväggen och stolpen så de blev ingen skråma på bilen. tack och lov! Dock har vi inte fått upp den än, men hoppas på att kunna dra upp den när de är ljusare..
Jag sitter just nu på mitt kontor och skämms, kommer inte våga mig ner på hela dan.. Skämms över att ja försovit mig, för att ja inte hann hämta Mats, jag paja deras morgon och för att hans bil fortfarande ligger i diket! Ursch, vilken skit morgon!





Mitt nya namn på jobbet - Rally Olga

tack till alla gulliga själar som var vänliga och stanna och fråga hur jag mådde och om dom kunde hjälpa mig på nått sätt! Man blir alltid lika glad när folk är omtänksamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0