Blåslagen.

Helgen har som vanligt passerat i en väldans fart! Men jag har haft de riktigt, riktigt roligt!
Igår var jag uppe med tuppen och var ute och red på morgonen och släptte ut hästarna. Kedves skötte sig jätte bra trotts att hon var själv. Hon verkligen älskar att få vara ute och gallopera i snön! Efter stallet åkte jag ner på stan och handla nybakat bröd, varm choklad och chailatte och överraskade mamma och Ludde :-) Sen var de bröllop i Haga kyrka. Min faster gifte sig, litet fint bröllop, önskar dom all lycka i framtiden!
Direkt från bröllopet stryde kosan mot Björklinge för att hämta Johanna. Och där kommer man aldrig obehindrat förbi så de fick bli lite fika med John innan vi gav oss iväg ;-) Kände mig lagom snygg med högklackat och klänning mitt bland alla hästmänniskor!

Väl hemma i Sigtuna tog vi ett par glas vin med mamsen och prata hästar :-P Sen gick vi till Kalle och lagade middag. Blev väl lite halv ambitiös middag med tanke på att alla hade hunnit dricka lite för mycket, men vi fick oss ett par goa skratt iaf ;-) Sen styrde kosan mot blå och sedan KC. Kvällen blev över förväntan och jag hade extremt kul!
Är dock inte lika pigg idag. Blev tvungen att jobba ett par timmar så sitter här och osar sprit! Med en blå panna och armbåge, lyckades störta två gånger igår! Inte bra alls, men vi skyller på skorna!

Tog massa bilder igår, men min telefon är knäpp och de går inte att få in bilderna! Men jag får prova sen igen. Nu ska jag arbeta lite så jag får komma hem nångång.

Ha en skön söndag och glad andra advent! :-)


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, lördagen var galen! Men rolig :)



Skickar länken som jag glömt att göra ett x antal gånger.. :P



Puss!

2010-12-06 @ 12:27:31
URL: http://carrolajnen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0