1 dygn kvar, sen semster!

Vad hände med att man skulle vara positiv? Jag ska genast skärpa till mig! Trotts att jag är dunderförkyld och halvdöd så ska jag hålla modet uppe idag.
Har precis varit ute i stallet och fodrat hästarna och nu är jag tillbaka på jobbet igen. Hovslagarn kommer sen och hästarna ska äntligen få sina snösulor eftersom snön valde att komma nu och inte i januari som meterologerna sa. Mitt upp i allt så har mamma blivit magsjuk också och spytt hela natten, men som tur är så är John hemma nu och kan hjälpa henne så får jag sköta resten.

Så, på med leendet nu och var gla! Om två dagar sitter jag i Manchester och smuttar (hinkar) vin med mina fina tjejer så jag ska inte klaga utan bita ihop de sista dygnet med stress, press och kyla!

Appropå att jag skulle se till att bli hälsosam så gick de väl sådär förra veckan, men den här veckan är spikad! Igår efter stallet var jag ute och gick i en och en halv timme. Har handlat musili till jobbet så ja kan äta ordentlig frukost. Jag är på G!


hej´svejs,
julkalendern får vänta tills ikväll när jag bäddat ner mig i sängen. Är de bara jag som är 20år och älskar julkalendern? Den får en alltid att hitta den perfekta julkänslan och man blir som ett barn på nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0